Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

1η ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς!



Στην πρώτη μας ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς,δώσαμε το παρακάτω ερωτηματολόγιο, με σκοπό να τους βοηθήσει στον προσανατολισμό των αναγκών των παιδιών τους, καθώς και στη βελτίωση των σχέσεων τους με το σχολείο!!

Ας αναρωτηθεί λοιπόν ο καθένας από τους γονείς:
Α. Στην καλλιέργεια της γλώσσας
1.     Ακούω προσεκτικά και δείχνω ενδιαφέρον σε ότι μου λέει το παιδί μου;
2.    Απαντώ σε ερωτήσεις του παιδιού μου;
3.    Απαντώ στο παιδί μου με πλήρεις προτάσεις ή θεωρώ πολλά πράγματα ευνόητα;
4.    Συζητώ με το παιδί μου αυτά που βλέπει στην τηλεόραση;
5.    Συζητώ με το παιδί μου πάνω στις εμπειρίες που κουβαλά από το σχολείο;
6.    Ενθαρρύνω το παιδί μου να γράφει;
7.    Διαβάζω ιστορίες, παραμύθια ή άλλο στο παιδί μου;
8.    Δίνω την ευκαιρία στο παιδί μου να με βλέπει να διαβάζω;
9.    Επισκέπτομαι με το παιδί μου εκθέσεις βιβλίων;
10.  Μαθαίνω στο παιδί μου να φροντίζει το βιβλίο;
11.  Εξηγώ στο παιδί μου το γιατί πρέπει να γίνει κάτι έτσι ή αλλιώς, ώστε να συνδέει την αιτία με το αποτέλεσμα;
12.  Υποστηρίζω το παιδί μου να ενδιαφέρεται και να υπηρετεί κοινές ευθύνες και συμφέροντα και όχι μόνο του εαυτού του;
13.  Βοηθώ το παιδί μου να έχει ομαλή σχέση με την φύση και να την προστατεύει τόσο όσο αυτό είναι στις δυνάμεις του;

Β. Στην καλλιέργεια ης λογικομαθηματικής σκέψης
1.     Ενθαρρύνω το παιδί μου στα μαθηματικά;
2.  Δημιουργώ καταστάσεις προβληματισμού που να καλλιεργούν τη μαθηματική σκέψη;
3.  Παίρνω το παιδί μου για ψώνια, ώστε να γίνεται η πρώτη εφαρμογή των μαθηματικών;
4.  Το αφήνω να συμμετέχει στη μαγειρική, αναλύοντάς του τα υλικά και τις ποσότητες;
5.  Διδάσκω τη σοφία της οικονομίας με το να τεκμηριώνω γιατί πρέπει να αγοράσω αυτό το προϊόν ή και όχι κάποιο άλλο;
6.  Διδάσκω στο παιδί μου να εκτιμάει την αξία του χρήματος και την εργασία που κρύβει κάθε αγαθό;

Γ. Στην συναισθηματική του ισορροπία
1.     Χαμογελώ συχνά στο σπίτι;
2.    Επαινώ το παιδί μου για όλες τις προσπάθειες του που αποβλέπουν σε θετικές πράξεις;
3.    Συζητώ μαζί του για τα λάθη του, για το καλό για το κακό, για το αληθινό και το ψεύτικο, για το ωραίο και το άσχημο;
4.    Αποφεύγω να το συγκρίνω με άλλα παιδιά;
5.    Ενθαρρύνω το παιδί μου να εξυπηρετεί μόνο του τις ανάγκες του όπως να πλένεται, να ντύνεται, να φοράει τα παπούτσια του ή να συμμαζεύει τα παιχνίδια του;
6.    Υποστηρίζω το παιδί μου να γίνει υπεύθυνο και το ενθαρρύνω να δοκιμάζει νέα πράγματα;
7.    Αποφεύγω να συζητώ μπροστά στο παιδί μου για τα λάθη που, κατά τη γνώμη μου έχει κάνει ο δάσκαλος, συζητώντας αυτά μόνο με το δάσκαλο, αποφεύγοντας έτσι τη σύγκρουση στα πρότυπα;
8.    Συνηθίζω να του λέω όχι όταν χρειάζεται και να είμαι σταθερή σε αυτό;

Δ. στις συναντήσεις με τους γονείς
1.     Παρακολουθώ τις συνελεύσεις των γονέων;
2.    Γνωρίζω το σκοπό του συλλόγου γονέων;
3.    Προσφέρω τις υπηρεσίες μου ως εθελοντής;
4.    Βοηθώ στην υλοποίηση του σχολικού προγράμματος, αν μου ζητηθεί;

Ε. Γενικότερα
1.     Στέλνω το παιδί μου στο σχολείο στην ώρα του;
2.    Βάζω το παιδί μου στο κρεβάτι σε λογική ώρα;
3.    Εκφράζω μία θετική στάση προς το σχολείο;
4.    Επικοινωνώ τακτικά με τη νηπιαγωγό, μαθαίνοντας για την πρόοδο του παιδιού μου;
5.    Παρακολουθώ τις σχολικές εργασίες που φέρνει το παιδί μου στο σπίτι;


ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!
ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΣΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΜΙΧΑΛΑΚΑ ΜΑΡΙΑ
ΡΟΥΣΟΥΔΗ ΓΙΩΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου